SEVKİYAT ve İADE ŞARTLARI

Teslimat Koşulları

Sipariş ettiğiniz ürünler anlaşmalı kargo şirketi Surat Kargo tarafından size ulaştırılacaktır. Kargo ücretisizdir. Siparişleriniz, kredi kartıyla ödeme yaptıktan veya banka onayı alındıktan sonra saat 15.00’e kadar aynı gün, 15.00’ten sonra ise ertesi iş günü (Pazartesi-Cumartesi) kargoya teslim edilir. Teslimat adresinin Denizli'den uzaklığa göre kargo şirketi 1-3 (Mobil Bölgeler için SuratKargo'dan bilgi alınız) gün içerisinde siparişinizi size ulaştıracaktır.Tarafımızdan kaynaklanan bir aksilik olması halinde ise size üyelik bilgileriniz aracılığıyla haber verilecektir. Bu sebeple üyelik bilgilerinizin eksiksiz ve doğru olması önemlidir. Bayram ve tatil günlerinde teslimat yapılmamaktadır.Siparişiniz e-posta ile tarafınıza teyit edilecektir. Seçtiğiniz ürünlerden herhangi birinin stokta mevcut olmaması durumunda konu ile ilgili bir e-posta size yollanacak ve ürünün ilk stoklara gireceği tarih tarafınıza bildirilecektir. Faturalarınız, siparişlerinizle birlikte teslim edilecektir.

İADE ŞARTLARI

I. Vazgeçme

Almış olduğunuz ürünü ambalajını açmadan, kullanmadan, bozulmasına imkan vermeden teslim tarihinden itibaren (7) gün içinde iade edebilirsiniz. Ürünü iade etmeden önce iade nedeninizi belirterek fatura numaranız ve sipariş numaranızı içeren bir email ile info@bodrumlokum.com.tr adresine gönderiniz. Şirketimiz gönderdiğiniz e-mail alır almaz sizinle temasa geçecek, ürünü nasıl iade edeceğiniz size bildirilecektir. Ürünle beraber adınıza kesilen fatura da geri gönderilmelidir. İade edilen ürün yerine bir başka ürün verilecek veya ürünün bedeli kredi kartınıza iade edilecektir. İade nedeniyle ödenecek taşıma masrafları tarafınızdan karşılanacaktır.

II. Taşıma Sırasında Hasar Görmüş Ürünler

Taşıma sırasında zarar görmüş ürünler teslim alınmamalı ve taşıma şirketine hasar ile ilgili bir tutanak tutturulmalıdır. Ürüne zarar vermeyecek şekilde kutuda, ambalajda olabilecek küçük eziklerden dolayı ürün iade edilmemelidir. Fakat tarafınızdan teslim alındıktan sonra taşıma firması görevini yerine getirdiği kabul edilmiş sayılacaktır. Kabul edilmeyen ürünün hasar tutanağı tarafınızdan mağazamıza ulaştırıldıktan sonra, Mağazamız en kısa süre içinde ürünün yenisini size en sağlıklı şekilde ulaştıracaktır.

III. Hatalı Ürünler

Teslimat sırasında fark edilemeyip uygulamada meydana çıkan hatalı ürünleri hatalarını belirterek fatura ve sipariş numaralarınızı içeren e-maili info@bodrumlokum.com.tr  adresine gönderiniz. İade gerekçeniz uygun görülürse, faturayı iade edilen ürün ile birlikte mağazamıza gönderdikten sonra hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir;
İade nedeniyle ödenecek taşıma masrafları BDRM LOKUM tarafından karşılanacaktır.